Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február 26-án, Budapesten, az újpesti Horváth István Judo Csarnokban rendezték meg a Budapesti Regionális Judo Szövetség (KMRJSZ) rangsorversenyét. A több kategóriában lezajlott viadalon a Gödöllői Judo Klub tehetséges fiataljai is tatamira léptek. Íme, Futó Gábor és Szádvári Zoltán tanítványainak eredménylajstroma:
Diák A 1. hely: Ivacs Máté (54 kg) 2. hely: Baráth Gergely (45 kg) és Jéga-Szabó Andor (49 kg)
Serdülő 1. hely: a képen látható Gombkötő Misa (73 kg) és Kálmán Bálint (81 kg) 5. hely: Ivacs Máté (55 kg)