Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február 19-én a MATE-Gödöllői EAC úszószakosztályának versenyzői Balatonfűzőn álltak rajthoz a Sri Chinmoy MarathonTeam által szervezett 6 órás csapat-úszóversenyen. Az egyesületet egy lány- és két fiúcsapat képviselte.
A nagyon erős mezőnyben a lányok (Házy Zsófia, Ondi Natasa, Ombódi Réka, Pintér Petra) a 9 induló közül a 4. helyen végeztek, 19,5 kilométeres összteljesítménnyel. A fiú formációk közül a Bajor András, Nagy Levente, Kiszel Kolos, Regényi Szabolcs alkotta egység az 5. helyet szerezte meg (21,7 km), míg a Csiktusnádi-Kis Marcell, Ercsi Csongor, Kökény Roland, Tremmel Botond összetételű együttes a 6. lett (21,4 km) a 20 csapatot számláló mezőnyben. A gödöllői úszókat Mácsár Gyula (képen piros felsőben) készítette fel a versenyre.