Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 18. forduló: Budakalászi SC – Gödöllői KC 29-19 (16-12)
Az aktuális tabella harmadik helyén álló budakalásziak otthonába látogatott Bartos Gábor együttese, amely reálisan nézve csak egy idegenbeli sikerrel őrizhette meg esélyét a dobogós pozíció kiharcolására.
A siker lehetőségétől azonban alaposan elmaradt a több poszton is kulcsemberei helyettesítésére kényszerült gödöllői legénység, amelynek főként a második félidőben tanúsított gólszegény játéka tízgólos vereséghez vezetett.
Tizenhárom lejátszott mérkőzés alapján a Gödöllői KC férficsapata 16 ponttal, 406-390-es gólkülönbséggel az 5. helyen áll a csoport tabelláján. Következik: Gödöllői KC – Mikolik Handball School április 25., vasárnap 18 óra, Hajós iskola tornacsarnoka. ZÁRTKAPUS!
Az utánpótlás-bajnokságokat a Magyar Kézilabda Szövetség elnöksége április 30-ig felfüggesztette!