Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Október 9-én, a reggeli órákban egy hölgyet ütött el egy személygépkocsi Gödöllőn, a Kornya Mihály utca és a Röges utca kereszteződésében. A szemtanúk elmondása szerint a jármű a Röges utcából kanyarodott balra, és – eddig tisztázatlan okokból – elgázolta a gyalogosan közlekedő nőt.
A helyszínre a rendőrséget és mentőket is riasztották. Az Országos Mentőszolgálat munkatársa arról tájékoztatta hírportálunkat, hogy a bajba jutott idős hölgyet a mentők – a helyszíni ellátást követően – végtag-törés és belső sérülés gyanújával, stabil állapotban szállították kórházba. Olvasói fotó