Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A 31 éves gödöllői férfi Kerepesen közlekedett szeptember 2-án, a délutáni órákban, amikor a Szabadság út és a Madarász utca kereszteződésében, balra kanyarodása közben összeütközött egy, a védett útvonalon érkező motorkerékpárossal. A motoros elesett, az autós néhány méterrel arrébb megállt, körbejárta kocsiját, megvizsgálta, majd visszaült és elhajtott, nem törődve a baleset másik érintettjével. A motorkerékpár 52 éves vezetőjét – aki könnyű sérüléssel megúszta a balesetet – a mentők kórházba szállították. Eközben a helyi körzeti megbízottak a szemtanúk által adott hiányos leírással igyekeztek felkutatni az elhajtó kocsit és annak sofőrjét. A kék autót végül a településen megtalálták, 31 éves vezetőjét előállították, majd kihallgatták.
A gödöllői férfi a gyanúsítás ellen panaszt nem tett, a vallomástételt megtagadta. A Gödöllői Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztálya segítségnyújtás elmulasztása vétségének megalapozott gyanúja miatt folytatja le vele szemben a további eljárást. Forrás: police.hu