Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa Pest megyei ág, 2. forduló, legjobb 12 közé jutásért: Gödöllői SK – Vecsési FC 0-0 (tizenegyesekkel: 5-6)
A nyár folyamán megerősödött Vecsés ellen játszotta le a 2019/2020-as idény első tétmeccsét a gödöllői tizenegy. Miután Pest megyéből három csapat lehet ott a Magyar Kupa 128 csapatot számláló főtábláján, három továbbjutás kell ezen cél eléréshez.
Az inkább küzdelmes, semmint színvonalas összecsapás során több és nagyobb helyzeteket dolgozott ki a Vecsés, ám – háromszor a GSK hálóőre, Hesz György (képen narancssárga mezben) bravúrjának köszönhetően – képtelenek voltak gólt elérni a vendégek. A térfélcserét követően adódott lehetősége a vezetés megszerzésére a fehér felsőben játszó hazai gárdának is, ám a rossz döntések miatt a rendes játékidőben Pozder Nenad alakulata sem örülhetett találatnak. Mint utóbb kiderült, a büntetőrúgások folyamán a vizitálók bizonyultak pontosabbnak. Öt-öt rúgó után 4-4 volt az állás, majd a ráadásban már csak a gödöllőiek hibáztak, így idejekorán kiestek a Magyar Kupából.