Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az Európai Közlekedésrendészeti Szervek Hálózatának (TISPOL) éves akcióterve alapján a rendőrség december 10-e (hétfő) és december 16-a (vasárnap) között Magyarország egész területén – beleértve Gödöllőt is – fokozott közúti ellenőrzést végez az ittas és bódult állapotú járművezetők kiszűrésére. Az ellenőrzések célja a közlekedésbiztonsági helyzet javítása. Mindannyiunk közös érdeke, hogy kevesebben sérüljenek meg, vagy veszítsék életüket az utakon, azaz: mindenki hazaérjen – olvasható a police.hu oldalon.