Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 5. forduló: Gödöllői KC – TFSE 29-26 (16-11)
Miután az előző fordulóban, Budakalászon megszakadt a gödöllői legénység 15 bajnoki meccs óta tartó veretlenségi sorozta, az TFSE ellen eljött az ideje, hogy új, legalább ennyire sikeres széria induljon. Erre meg is volt minden esély, mert a papíron jobb erőkből álló házigazdák már a mérkőzés elején rátapostak a gázpedálra, és a folytatásban kínosan ügyeltek arra, hogy ne kerüljön veszélybe sikerük. A Gödöllői KC csapata 8 ponttal, 134-125-ös gólkülönbséggel a 3. helyen áll a csoport tabelláján.