Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Jobbik Pest Megyei Választmánya szeptember 1-jén tartotta kétévente esedékes tisztújító ülését. A közel 80 alapszervezettel rendelkező Pest megyei választmány ülésén a megjelent küldöttek 87 százaléka Varga Zoltán Péternek, a dunakeszi Jobbik vezetőjének szavaztak bizalmat a következő két évre a nemzeti néppárt legnagyobb megyei szervezetének elnökeként.
A tisztújító választmányi ülés alelnöknek választotta Mészáros Lászlóné abonyi, Dőringer Károly kistarcsai, Elszaszer Tibor Csörsz diósdi, Fehér Zsolt váci, Szalontai Boldizsár veresegyházi és Szente Béla monorierdői küldötteket, továbbá megválasztotta a Jobbik Országos Választmányának Pest megyei küldötteit is – tájékoztatta szerkesztőségünket sajtóközleményében a Jobbik Magyarországért Mozgalom.
Megtudtuk, hogy a fenti döntés nem befolyásolta a Gödöllőt is érintő személyi kérdéseket. A Pest megyei 6. számú, gödöllői központú országgyűlési egyéni választókerület elnöke Víg János maradt, míg a Jobbik gödöllői szervezetét továbbra is Kristóf Etelka vezeti.