Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 12. forduló: Gödöllői KSE – Budakalászi SC 28-25 (12-13)
A pillanatnyi dobogós pozíciókról is döntött a tavaszi szezon első bajnoki összecsapása, amin a harmadik Gödöllő a negyedik Budakalászt fogadta. Bartos Gábor együttese részben a visszavágás reményében lépett pályára, miután a két csapat szeptember végi ütközetén a mostani vendégek egy góllal, 28-27 arányban nyertek. Ezúttal – hazai szemszögből nézve, szerencsére – másképp alakultak a dolgok. Bár, az első félidőben többgólos hátránnyal is szembesült a gödöllői legénység, a fordulást követően türelmes, harcias játékkal sikerült a fordítás a mindvégig küzdelmes összecsapáson. A Gödöllői KSE csapata 16 ponttal, 337-291-es gólkülönbséggel a 3. helyen áll a csoport tabelláján.
Ifjúságiak: Gödöllői KSE – Budakalász 26-17 (10-7) Serdülők: Gödöllői KSE – Főnix ISE 34-17 (17-8), Gödöllői KSE – Nagykovácsi Sólymok SE 44-16 (21-10) • Főnix ISE – B.Braun Gyöngyös II. 37-32 (19-16)