Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Rendőrkapitányság Kistarcsa Rendőrőrs járőrei január 18-án, a délelőtti órákban, Gödöllőn, az Erzsébet-parki HÉV-megállónál figyeltek fel egy földön fekvő férfira. Azonnal a magatehetetlenül fekvő személyhez siettek, akinek fején erősen vérző sérülés volt. A sebre nyomókötést helyeztek, majd egy pokrócra fektették a férfit, aki a rendelkezésre álló adatok szerint rosszul lett, majd elesett és így sérült meg. A mentőszolgálat – rendőrségi értesítés alapján – helyszínre érkezett munkatársai az elsődleges adatok szerint súlyos sérüléssel vitték kórházba a férfit. Forrás: police.hu