Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 9. forduló: Gödöllői KSE – TFSE 39-19 (19-10)
A „téefesek” kezelhető alanynak tűntek abból a szempontból, hogy Bartos Gábor együttese kiküszöbölje az egy héttel korábban, Hatvanban elszenvedett csorbát, és továbbra is a csoport élmezőnyéhez tartozzon. A feladatot gond nélkül teljesítették a gödöllői legények, akik már az első játékrészben jelezték, hogy gólarányjavító mérkőzésben gondolkodnak az ezen a napon – főként védőmunkában – mérsékelt teljesítménnyel előrukkoló fővárosiak ellen.
A Gödöllői KSE csapata 12 ponttal, 255-215-ös gólkülönbséggel a 3. helyen áll a csoport tabelláján.