Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 6. forduló: Pilisvörösvári KSK – Gödöllői KSE 27-29 (13-17)
Miután az első hét helyezettet mindössze egyetlen pont választotta el a tabellán a fordulót megelőzően, alaposan felértékelődött a gödöllőiek vendégjátéka találkozó előtt éllovasként tetszelgő Pilisvörösvár otthonában. Bartos Gábor együttesének tagjai főként az első félidőben tettek komoly utalásokat arra, hogy egyértelmű a győzelmi szándékuk, amit remek védőmunkával és hatékony támadójátékkal alapoztak meg. A fordulást követően felzárkózott ugyan a hazai gárda, ám nem adódott valós lehetősége arra, hogy a végső sípszóig eltüntesse a bravúros teljesítménnyel előrukkoló gödöllőiek előnyét.
Gödöllői KSE csapata 8 ponttal, 176-151-es gólkülönbséggel a 2. helyen áll a csoport tabelláján. Következik: Gödöllői KC – Csömöri SSZN Kft. november 11., szombat 16 óra (ifi 18 óra), Hajós iskola tornacsarnoka.