Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az első félidőben az eredményben még nem ütközött ki a két csapat között osztálykülönbség, ám a térfélcsere után már csak a megyei élvonalban szereplő gödöllőiek szereztek gólt: az ügyeletes gólvágó, a mesterhármasig jutott Koziorowski Richárd mellet az MTK-tól a nyáron igazolt 19 éves Tóth-Ilkó Áron. Az összecsapásnak némi pikantériát adott, hogy a két edző, Ivanovics Károly, illetve Szász Ferenc mintegy két évtizeddel ezelőtt a Gödöllő – akkor még – NB II-es együttesét erősítette.
Magyar Kupa Pest megyei ág, 1. forduló: Iklad KFC – Gödöllői SK 2-4 (2-2) Gödöllői góllövők. Koziorowski Richárd (3), Tóth-Ilkó Áron. Győzelmével a Gödöllői SK alakulata bejutott a legjobb 32 közé, ahol a megyei másodosztályú Veresegyház formációjának otthonába látogat, augusztus 9-én, szerdán 17.30 órakor.