Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A mérkőzés végkimenetelét csupán abból kiindulva előre megmondani, hogy a két gárdát tizenegy hely választja el a tabellán, nem lehetett. A második helyen álló, ezáltal esélyesebb gödöllői legénységre nem várt könnyű sétagalopp Halásztelken.
Meg is kellett küzdenie a három bajnoki pontért a vendégcsapatnak, amely többet kezdeményezett, de a hősiesen védekező hazaiak reteszét csupán egy esetben sikerült feltörni. Az ezen a délutánon támadójátékban nem túl „éles” gödöllőiek a 37. percben szerezték meg a győztes gólt, amikor Koziorowski Richárd rácsapott egy belőtt labdára, és a halásztelki kapuba terelte a bőrgolyót. (A fotó az őszi Gödöllő-Halásztelek mérkőzésen készült.)
Pest megyei I. osztályú bajnokság, 25. forduló: Halásztelek FC – Gödöllői SK 0-1 (0-1) Gólszerző: Koziorowski Richárd. A Gödöllői SK csapata 55 ponttal, 56-22-es gólkülönbséggel a tabella 2. helyét foglalja el. Következik: Gödöllői SK – Nagykáta SE május 6., szombat 16.30 óra, Táncsics Mihály úti sportcentrum.