Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mindenképpen bravúrnak számított volna a gödöllői pontszerzés a rájátszásban eddig – a mezőnyben egyedüliként – száz százalékos csengeriek otthonában. Bár, a találkozó eredményének alakulása a vendégek szemszögéből nézve nem indult rosszul, 1-0-ás gödöllői vezetés után városunk hatosa már csak az állás kozmetikázására volt képes. Sajnos, arra se nagyon, mert az elszántabb, a sikerérét többet tevő, az utolsó két percben háromszor is betaláló csengeriek helybenhagyták őket.
NB II., Keleti-csoport, rájátszás az 1-6. helyekért 4. forduló: Csenger Futsal SE – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 9-2 (2-1) Gödöllői gólszerzők: Varsányi Botond, Baranyai Pál. A MAG-LOG Gödöllő csapata 6 ponttal, 16-20-as gólkülönbséggel az 5. helyen áll a felsőházi rájátszás tabelláján.