Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az alapszakasz-győztes Debreceni EAC otthonában kezdte a felsőházi rájátszást a gödöllői futsal-csapat. A hazaiak 7 pontról indultak, míg a vizitálók 2 ponttal vágtak neki a bajnoki idény befejező részének. Baranyai Pál együttese derekasan helytállt a hajdúsági megyeszékhelyen, és pontot rabolt az éllovastól.
NB II., Keleti-csoport, rájátszás az 1-6. helyekért 1. forduló: Debreceni Egyetemi AC – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 2-2 (1-1) Gödöllői gólszerzők: Molnár Márton, Gruber Bálint. A MAG-LOG Gödöllő csapata 3 ponttal, 2-2-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll a felsőházi rájátszás tabelláján.