Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mindkét gödöllői csapat a tabella első feléből kapott ellenfelet a csoportküzdelmek első tavaszi fordulójában. Azzal a különbséggel, hogy a listavezető GEAC idegenben lépett pályára, a GSK II. pedig – az őszi szadai kiruccanás után – újra hazai környezetben, azaz, a Táncsics Mihály úti sporttelepen fogadta riválisát. Az ismerős közeg nem volt előny a második számú városi csapat számára, mivel a győzelmet jobban akaró és ezért többet is tevő fótiak három ponttal távoztak. Ezzel szemben a gödöllői egyetemi alakulat folytatta jó sorozatát, és könnyedén nyert látogatóként.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép A-csoport, 14. forduló: Galgahévíz SK – Gödöllői EAC-SZIE 1-5 (0-2) Gödöllői góllövők: Somogyi Levente, Bánki Edömér (2-2), Mécs Bálint. A Gödöllői EAC-SZIE együttese 35 ponttal, 91-20-as gólkülönbséggel 1. a csoport tabelláján.
Gödöllői SK II.-Szada – Fóti SE 1-3 (1-2) Gödöllői gólszerző: Dolhai Máté. A Gödöllői SK II. csapata 22 ponttal, 46-17-es gólkülönbséggel a csoport táblázatának 8. helyezettje.