Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, nők, 19. forduló: Palota RSC – Penta-Gödöllői RC 0-3 (-7, -17, -17)
A gödöllői hölgyek – annak ellenére, hogy derekasan küzdöttek – utoljára január 28-án hagyták el győztesen a játékteret. Azóta öt tétmeccset játszottak a bajnokságban, és valamennyit elveszítették úgy, hogy mindössze egy játszmát nyertek és tizenötöt elbuktak. Ilyen közelmúlttal utazott Borkovits Zoltán együttese Rákospalotára, a tabella pont- és szettsiker nélküli sereghajtójának otthonába. A vendégek nyeretlenségi sorozata megszakadt a számukra utolsó alapszakasz-ütközeten: városunk hatosa esélyeshez méltó játékkal, magabiztosan múlta felül a legnagyobb ellenállást a harmadik felvonásban tanúsító házigazdákat.
A Penta-Gödöllői RC csapata 23 ponttal (7 győzelem, 13 vereség), 29-41-es szett- és 1.515-1.565-ös pontaránnyal a 8. helyen végzett a bajnokság alapszakaszában.