Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői járőrök január 16-án, az éjszakai órákban igazoltattak egy férfit a város egyik utcájában, a Rákos-patak hídjánál. Az 56 éves férfi a rendőröknek elmondta, hogy nagyon fázik. A rendőrök pokrócot adtak neki, majd szolgálati autóval a gödöllői Forrás Szociális Segítő, Családsegítő- és Gyermekjóléti Központba vitték, ahol az éjszakát biztonságban tölthette – tudatta szerkesztőségünkkel a Gödöllői Rendőrkapitányság illetékese.