Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyszerű volt a képlet az új esztendő első mérkőzése előtt a gödöllőiek számára: győzelme esetén Baranyai Pál együttese megelőzi riválisát a tabellán és fontos lépést tesz a rájátszást érő legjobb hat hely egyikének megszerzése felé vezető úton. A hazai diadal – a legendás angol-magyar focimeccs óta – klasszikusnak tekinthető végeredménnyel jött össze, így a MAG-LOG társulata az alapszakaszból még hátralévő ütközetek közül egy feladat teljesítését kipipálhatja.
NB II., Keleti-csoport, 16. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Debreceni Sportcentrum SI 6-3 (4-2) Gödöllői gólszerzők: Gruber Bálint, Varsányi Botond (2-2), Tóth Márk, Magyar Zsolt. A MAG-LOG Gödöllő csapata 21 ponttal, 58-55-ös gólkülönbséggel a 4. helyen áll a csoportban.