Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az alapszakasz végén a legjobb hat csapat közé vágyó MAG-LOG a tabella harmadik helyén tanyázó MVFC II. együttesét fogadta, abban a reményben, hogy a vendégek minél kevesebb ponttal távoznak Gödöllőről. A hazaiak haditerve nem sikerült tökéletesre, miután a látogatók szereztek vezetést, és a hátrányból csupán az egyenlítésre futotta, a fordításra nem. Ritka, hogy egy futsal-meccsen ennyire kevés találat szülessen, de a jó kapusteljesítmények és a pocsék helyzetkihasználás magyarázatot ad a gólínségre.
NB II., Keleti-csoport, 13. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – MVFC-Berettyóújfalu II. 1-1 (0-0) Gödöllői gólszerző: Nagy Roland. A MAG-LOG Gödöllő csapata 15 ponttal, 45-47-es gólkülönbséggel a 7. helyen áll a csoportban.