Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Október 27-én játszották le a 2. fordulóból elhalasztott mérkőzést, amit – bár, a riválisok azonos pontszámmal álltak a tabellán – az egy meccsel többet teljesített hazai csapat várt eggyel kedvezőbb pozícióból. A kétszer 20 perces játékidő után a Berettyó II. örülhetett, mivel a találkozó folyamán kétszer is vezető gödöllőiek – Molnár Márton szerencsétlen öngóljának is köszönhetően – a hajrában kapituláltak. Két győzelem után a MAG-LOG zsinórban harmadszor hagyta el vesztesen a játékteret.
NB II., Keleti-csoport, 2. forduló: MVFC Berettyóújfalu II. – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 3-2 (1-1) Gödöllői góllövők: Magyar Zsolt, Szilágyi Károly. A MAG-LOG Gödöllő csapata 6 ponttal 23-24-es gólkülönbséggel a 8. helyen áll a csoportban.