Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fontos, amolyan hatpontos meccsre készült a MAG-LOG, amelynek tagjai tudatában voltak annak, hogy sikerük esetén pontszámban beérik a tabella második helyén álló lovasparkiakat. Nos, ezt a lehetőséget sajnálatos módon elmulasztották. Főként azért, mert 3-1-es előnyüknél nem törték meg a vizitálókat, hanem helyzeteiket rendre kihagyták, miközben a rivális az utolsó hét percben hatékonyabb mutatót tudott felmutatni ebben az összehasonlításban…
NB II., Keleti-csoport, 6. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Kincsem Lovaspark SE 4-5 (1-1) Gödöllői gólok: Varsányi Botond (3), Gruber Bálint. Négy mérkőzés alapján a MAG-LOG Gödöllő csapata 6 ponttal, 21-21-es gólkülönbséggel a 6. helyen áll a csoportban.