Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szezonbeli első meccsét mindkét csapat megnyerte, ráadásul, egyaránt egyetlen góllal. Adódott tehát a kérdés: melyik gárda lép előre? Negyvenpercnyi játék alapján kiderült: a Gödöllő. Hiába szerezte meg az összecsapás első gólját a vendégcsapat, ezt követően már nem adatott meg neki, hogy előnyben legyen. A térfélcsere után zsinórban öt gólt termeltek a hazaiak, akik azt a luxust is megengedhették maguknak, hogy az utolsó szűk három percben három gyöngyösi találattal szembesüljenek.
NB II., Keleti-csoport, 3. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Energia SC Gyöngyös 7-5 (2-2) Gödöllői gólok: Gruber Bálint, Nagy Roland (3-3), Magyar Zsolt. Két mérkőzés alapján a MAG-LOG Gödöllő csapata 6 ponttal, 10-7-es gólkülönbséggel az 1. helyen áll a csoportban.