Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői rangadóval indult az NB II-es futsal-bajnokság Keleti-csoportjának küzdelemsorozata. A mostani házigazda a 6. lett tavaly a csoportban, míg a vendégként pályára lépő FISE a sereghajtó pozícióban zárt. Ebből kiindulva, a totózók 1-esre vehették a meccset. Végül igazuk lett a „hazai” sikerre fogadóknak, de a győzelem kicsikarását a vártnál nehezebbé tették maguknak a végső sípszó előtt hat perccel még három góllal vezető MAG-LOG-os fiúk.
NB II., Keleti-csoport, 1. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Főnix ISE-SZIE 3-2 (1-0) Góllövők: Szente Tamás, Baranyai Pál, Nagy Roland, illetve Annus Árpád (2).