Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 19. forduló: Budakalász SC – Gödöllői KC 18-29 (12-15)
Annak ellenére, hogy a tabellán csupán egyetlen helyezés választotta el a riválisokat az eddig letudott mérkőzések alapján, a gödöllői legények nyolc ponttal többet gyűjtöttek, mint a hazaiak. Azt azonban, hogy a rangadónak titulálható ütközet után ki és milyen arányban gyarapítja pontjai számát, nem volt könnyű megjósolni.
Szerencsére, Bartos Gábor együttese jött ki jobban a mérkőzésből. Főként azért, mert a folyamatosan hatékony támadójáték mellett, a második félidőre stabilabbá tette védőmunkáját. Ebben oroszlánrészt vállalt az élete első felnőtt meccsén bemutatkozó juniorkorú hálóőr, Pacs Róbert. A hazaiak kapuját az extrateljesítményt nyújtott Bátori Bence vette be a legtöbb alkalommal, a gödöllői játékos kilencszer talált be. A Gödöllői KC csapata 26 ponttal, 501-442-es gólkülönbséggel a 3. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.