Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A kelleténél több botlás után egy verhető ellenfél várt a gödöllőiekre a 16. fordulóból április 15-ére halasztott összecsapáson. A házigazdák végül összehozták a győzelmet, ám ez nem volt annyira sima, mint gondolták. Öt perccel a lefújás előtt ugyanis még maglódiak vezettek.
NB II., Keleti-csoport, 16. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Maglódi TC 5-3 (1-2) Gödöllői góllövők: Magyar Zsolt (2), Berta Balázs, Bencsik Roland, Farkas Péter. A MAG-LOG Gödöllő csapata 35 ponttal, 133-96-os gólkülönbséggel a 7. helyen áll a csoport tabelláján.