Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Győzelmi esélyekkel utazott a hét pont levonással sújtott Galga-mentiek otthonába a második számú Táncsics Mihály úti együttes, amelynek nem könnyítette meg a dolgát, hogy a megszokottnál kevesebb fiatalt tudott bevetni. A gyakorlatilag vízilabda eredménnyel zárult mérkőzésen fordulópontot jelentett, hogy a 44. percben Kassai Krisztián utolsó emberként szabálytalankodott a tizenhatoson belül galgahévízi ellenfelével szemben, amiért egyből piros lapot kapott. Hátráltatta a szerencsével jócskán hadilábon álló vendégeket az is, hogy egymást kezdték el hibáztatni a játékosok, visszaesett az összpontosítás, valamint a házigazdák több gólja is erősen lesgyanús körülmények között született.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 17. forduló: Galgahévíz SK – Gödöllői SK II. 9-6 (2-3) Gödöllői gólszerzők: Szabó László (3), Pintér Krisztián, Pakuts Barna, Gráczer Krisztián. A Gödöllői SK II. csapata 29 ponttal, 49-32-es gólkülönbséggel a tabella 7. helyén áll a csoportban.