Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február 6-án a Gödöllői Judo Klub fiatal versenyzői is részt vettek a Nagykőrösön 43 csapat tagjainak tatamira lépésével megrendezett Kőrös Judo Kupán. Szádvári Zoltán tanítványai – annak ellenére, hogy döntőbe senki nem jutott – remekül helytálltak a rangos viadalon.
Harmadik helyet szerzett Vásárhelyi Viktória, Püspök Zsombor, Püspök Milán, Samu Barbara és Samu Laura. Ötödikként zárt Gál Bence és Dubis Botond, míg Vásárhelyi Kristóf bátor és harcos küzdelmek árán a 7. helyen végzett.