Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lopás bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt – szabadlábon hagyása mellett – eljárást folytat a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya D. Attila 46 éves budapesti lakos ellen. Az ügyben jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint a 46 éves férfi december 15-én, 12 óra körüli időben egy péceli parkoló előtt leállított tehergépkocsi vezetőfülkéjéből – kihasználva annak nyitott állapotát – eltulajdonította a sértett táskáját, amiben személyes iratok és készpénz volt.
A tulajdonos észlelte a bűncselekmény elkövetését és D. Attilát a rendőrök kiérkezéséig a helyszínen visszatartotta. A gödöllői kapitányság isaszegi rendőrőrsének járőrei a 46 éves férfit elfogták és előállították, majd a nyomozók gyanúsítottként hallgatták ki. Elszámoltatása során elismerte a bűncselekmény elkövetését. A ruházatátvizsgálás során az eltulajdonított tárgyak hiánytalanul meglettek a férfinél. Forrás: police.hu