Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az első fordulóból elhalasztott mérkőzéssel zárta az idei évet a MAG-LOG együttese Újfehértón. Baranyai Pál csapatának feltétlenül nyernie kellett ahhoz, hogy a negyedik helyről folytathassa a pontvadászatot az új esztendőben, és „csak” hétpontos hátránya legyen a listavezetővel szemben. A papírforma alapján a gödöllői sikerhez a házigazdák kedvező alanynak ígérkeztek. Azok is voltak, annak ellenére, hogy a vezetést ők szerezték meg. Ezt követően azonban jött a gödöllői gólhenger, amivel zsinórban öt találatig jutottak a riválisuknál lényegesen meggyőzőbb teljesítményt nyújtott vendégek.
NB II., Keleti-csoport, 1. forduló: Alukonstrukt Ezüstcsikó SE – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 2-6 (1-4) Gödöllői góllövők: Nagy Roland, Bencsik Roland (2-2), Farkas Péter, Molnár Márton. A MAG-LOG Gödöllő csapata 26 ponttal, 89-48-as gólkülönbséggel a 4. helyről várhatja a január végén esedékes folytatást.