Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A két csapat eddigi szereplése alapján egyértelmű hazai sikert ígért a találkozó. Arra azonban figyelnie kellett Baranyai Pál társulatának, hogy kellő összpontosítás nélkül gondba kerülhetnek a csoport középmezőnyéhez tartozó üllőiek ellen. Be is következett, amire gödöllői oldalon nagyon kevesen számítottak: a házigazdák nem találták a ritmust, helyzeteiket rendre elpuskázták, szétestek, aminek fájó fiaskó lett a vége.
NB II., Keleti-csoport, 13. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Kastélydombi SE 2-7 (1-2) Gödöllői góllövő: Nagy Roland (2). Tizenkét mérkőzés alapján a MAG-LOG Gödöllő csapata 23 ponttal, 83-46-os gólkülönbséggel a 4. a csoport tabelláján.