Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Középcsapatot fogadott a Gödöllői EAC, amelynek nem termett babér az ezt megelőző három bajnoki meccsén. Ezúttal viszont megszakadt a negatív sorozat, és Nagy Béla alakulata hátrányból fordítva diadalmaskodott A Gödöllői SK második számú egységéhez a szadaiak látogattak, akik mindössze három ponttal voltak elmaradva vendéglátójuktól az ütközet előtt. Utána már hattal, mert a kétgólos előnyhöz jutott GSK II. társulata mindvégig kontrollálta a találkozó eredményét.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 13. forduló: Gödöllői EAC-SZIE – Ürömi SC 3-1 (0-1) Gödöllői gólszerzők: Busai Bence, Beregszászi Béla, Angyal Zoltán. Tizenkét mérkőzés alapján a GEAC-SZIE csapata 14 ponttal, 23-26-os gólkülönbséggel 10. a csoport tabelláján.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 13. forduló: Gödöllői SK II. – Szada SE 3-1 (1-0) Gödöllői góllövők: Smeló Dávid, Tóth Bence, Gál Levente Tizenkét mérkőzés alapján Gödöllői SK II. csapata 20 ponttal, 26-19-es gólkülönbséggel a tabella 8. helyét foglalja el.