Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem volt irigylésre méltó helyzetben a gödöllői egyetem csapata, amely az eddig száz százalékos mutatóval éllovas Pilisszentiván vendégeként küzdött meg a bajnoki pontokért. Sajnos, kevés sikerrel, mert a hazaiak végig uralták a játékot, amivel megalapozták magabiztos diadalukat. A második számú Táncsics Mihály úti egységnek a tabella első harmadában tanyázó Üllő II. jelentette az aktuális akadályt, és az élmezőnyhöz történő felzárkózáshoz feltétlenül pont(ok)ra volt szüksége a gödöllői társulatnak. Ez azonban nem jött össze, mert a vendégek vezető találatára hárommal válaszoltak a házigazdák, és az utolsó percben büntetőből elért gödöllői gól már csak szépségtapaszt jelentett.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 12. forduló: Pilisszentiván SE – Gödöllői EAC-SZIE 3-0 (2-0) Tizenegy mérkőzés alapján a GEAC-SZIE csapata 11 ponttal, 20-25-ös gólkülönbséggel 10. a csoport tabelláján.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 12. forduló: Üllő SE II. – Gödöllői SK II. 3-2 (1-1) Gödöllői góllövők: Tury Viktor, Polyák Attila (11-esből).