Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, 4. forduló: TEVA-Gödöllői RC – Albrecht-Miskolci VSC-MISI 3-0 (13, 10, 17)
A borsodiak még nem nyertek mérkőzést a jelenleg zajló bajnokságban, szettet is csak egyet. Ehhez képest a hazai társulat jobb mutatókkal rendelkezett a találkozó előtt, ám Horváth András formációjának tagjai nem dőlhettek hátra, ha hárompontos sikerben gondolkodtak. Vigyáztak is a renoméra a hazaiak, aki valósággal állva hagyták a játék minden elemében gyengélkedő miskolciakat. A gödöllői trénernek arra is lehetősége nyílt az edzőmeccs-jellegű mérkőzésen, hogy – a nyitásra beküldött Hemmert Kíra és mezőnymunkában szerephez juttatott Maurer Katalin személyében – saját nevelésű újoncokat avasson.
A TEVA-Gödöllői RC csapata 6 ponttal, 6-7-es szett- és 286-264-es pontaránnyal a 7. a tabellán.