Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ami a második számú Táncsics Mihály úti tizenegy sorsolását illeti, könnyűnek éppen nem mondható szakaszt kell teljesítenie az egyelőre igencsak hektikus teljesítményt nyújtó társulatnak. Egy héttel korábban a listavezető Úri otthonában szenvedett vereséget, a GSK II., amely a második helyen álló Szentmártonkátát fogadta az ünnepi hétvége szombatján. Annak ellenére, hogy látszatra szoros végeredmény született a rangadónak tekinthető találkozón, a hazaiak győzelme nem forgott veszélyben. Olyannyira nem, hogy Kassai Krisztián a 80. percben büntetőt hibázott, és – ha az utolsó labdaérintésbe nem csúszik hiba – a lefújásig tovább növelhették volna a két csapat közötti különbséget a vendéglátók.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 11. forduló: Gödöllői SK II. – Szentmártonkáta SE 2-1 (1-1) Gödöllői góllövők: Gerényi Álmos, Pakuts Barna. Tíz mérkőzés alapján Gödöllői SK II. csapata 17 ponttal, 21-15-ös gólkülönbséggel a tabella 9. helyét foglalja el.