Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A megyei másodosztályban érdekelt gödöllői egyetemi társulat esélyesként lépett pályára a tabellán mögötte tanyázó Perbál otthonában, a második számú Táncsics Mihály úti alakulatra azonban komoly kihívás várt a veretlenül listavezető Úri vendégeként. A GEAC-SZIE – szűk félóra alatt kétgólos hátrányba került – legénysége nem tudott élni a pontszerzési lehetőséggel. Miként a GSK II- sem, amely vérszegény helyzetkihasználása miatt magának is köszönheti a fiaskót.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 10. forduló: Perbál SC – Gödöllői EAC-SZIE 3-2 (2-1) Gödöllői gólszerzők: Horváth Zsolt, Busai Bence. Kilenc mérkőzés alapján a GEAC-SZIE csapata 11 ponttal, 19-20-as gólkülönbséggel 10. a csoport tabelláján.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 10. forduló: Úri KSK – Gödöllői SK II. 2-1 (2-0) Gödöllői góllövő: Pakuts Barna. Kilenc mérkőzés alapján Gödöllői SK II. csapata 14 ponttal, 19-14-es gólkülönbséggel a tabella 9. helyét foglalja el.