Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az ötödik fordulóban mindkét gödöllői csapat október 12-én lépett pályára. Az eddig száz százalékos MAG-LOG Gyöngyösön tett látogatást, és – temérdek helyzetet elpuskázva – nem várt zakóba futott bele az igencsak gólszegény ütközeten. Az egyetemi formációnak tekinthető Főnix ISE társulata a debreceni felsőoktatási intézmény égisze alatt játszó DEAC együttesét fogadta a SZIE-sportcsarnokban, és – sajnos – asszisztált a látogatók fölényes sikeréhez.
NB II., Keleti-csoport, 5. forduló: Energia SC Gyöngyös – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 2-1 (2-0) Gödöllői gól: Farkas Péter. Négy mérkőzés alapján a MAG-LOG Gödöllő csapata 9 ponttal, 21-12-es gólkülönbséggel a 7. a csoport tabelláján.
Főnix ISE – Debreceni EAC 2-11 (2-4) Gödöllői gólszerzők: Kiss Róbert, Várhelyi Kristóf. A Főnix ISE együttese 3 ponntal, 10-60-as gólkülönbséggel a 12. helyet foglalja el a csoport táblázatán.