Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Amint arról hírportálunk is beszámolt, a Gödöllői Rendőrkapitányság illetékesei elrendelték két bántalmazó körözését. A police.hu oldalon megjelentek szerint a kutakodás eredményre vezetett: K. Richárdot a Budapesti Rendőr-főkapitányság X. kerületi Rendőrkapitányság munkatársai október 7-én 15 óra 30 perc körüli időben egy fővárosi lakásban elfogták. Társát, K. Józsefet a Budapesti Rendőr-főkapitányság XVII. kerületi Rendőrkapitányság járőrei október 8-án hajnalban fogták el a Budapest XVII., Pesti úton.
Az ügyben a további eljárást – a gyanúsítottak őrizetbe vétele mellett – a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya folytatja le, amelynek munkatársai előterjesztést tettek a két férfi előzetes letartóztatásának indítványozására.