Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Sakkbarátok a csapatbajnokság első fordulójában vereséget szenvedtek Andornaktálya együttesétől. A fiaskó papírformának mondható, mivel a gödöllőiek öt, az ellenfél pedig hét táblán rendelkezett erősebb játékossal.
Csapatbajnokság, NB II. Erkel-csoport, 1. forduló: Gödöllői SBE – Andornaktálya SE 5-7 Győzelem: Ruttkay Péter, Kozma Gábor, Téglás Mátyás. Döntetlen: Bándy Attila, Sillye Kálmán, Fehér Mihály Törőcsik József. Vereség: Nagyajtai Gábor, Kőszegi Lajos, Hönsch Pál, Tóth Máté, Veres István. Az első forduló után a GSBE formációja 5 ponttal a 8. helyen áll a csoport tabelláján.