Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei Kupa, 1. forduló Fortuna SC-Kismaros – Gödöllői SK 0-2 (0-2)
Eredetileg augusztus 19-én kellett volna lejátszani a mérkőzést, de a megyei másodosztályban szereplő házigazdák az esőzés miatt felázott küzdőtér kímélése miatt egyhetes halasztást kértek, és kaptak. Az esélyesebb gödöllői formáció kispadján Keserű László helyettesítette Szász Ferenc vezetőedzőt, ez azonban nem igazán volt hatással a vendégek teljesítményére. Városunk tizenegye nyolc perc alatt lerendezte a továbbjutást, miután Polyák Attila 3. percben elért gólja után Kaiser László is betalált.