Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei I. osztályú bajnokság, 26. forduló: Dabas-Gyón FC – Gödöllői SK 4-1 (4-0)
Nem igazán volt elvárható, hogy a tabella második feléhez tartozó, nem túlságosan gólerős gödöllői tizenegy pontot – netán pontokat – szerezzen a második helyen álló Dabas-Gyón örkényi otthonában. Az viszont igen, hogy az esélytelen nyugalmával – és mindössze két cserejátékossal – csatába szálló vendégek mindent megtegyenek a tisztes helytállásért.
Ez akár össze is jöhetett volna, ám a házigazdák két gólját (5. és 22. perc) követően a gödöllői védelem menteni igyekvő tagjai, Nagy Barnabás, majd Hevesi Milán olyan szerencsétlenül értek a játékszerhez, hogy róluk a labda saját kapujukban kötött ki. Négygólos hazai előny után a második félidő valójában csak formalitás volt. Leszámítva azt a cseppet sem mellékes momentumot, hogy az ekkor már stabilabban védekező GSK szépített: Milkó Dávid a 60. percben egy balról beívelt szögletből fejjel juttatta a bőrgolyót a vendéglátók hálójába.
A Gödöllői SK csapata 27 ponttal, 39-58-as gólkülönbséggel a tabella 12. helyén áll a Pest megyei bajnokságban. Következik: Gödöllői SK – Tápiószecső FC május 16., szombat 17 óra, Táncsics Mihály úti sportcentrum.