Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Jószerivel tíz percig sem tartott a gödöllői képviselőtestület tagjainak május 7-ére összehívott rendkívüli ülése, ahol – a Damjanich iskola igazgatói álláshelyére beérkezett pályázatok zárt ajtók mögött lezajlott véleményezését leszámítva – három kérdésben foglaltak állást a városatyák.
Döntöttek arról, hogy - az elnevezés megváltozása miatt módosítják a Gödöllői Városi Múzeum felújítási pályázatán való részvételről szóló korábbi határozatukat, - hozzájárulnak a Montágh Imre iskolában folyó szakácsképzés megszüntetéséhez, és ennek megfelelően a speciális szakiskolaként működő tanoda alapdokumentumának módosításához, - részt vesznek az emberi erőforrások minisztere által a gyermekszegénység elleni program keretében meghirdetett, a nyári gyermekétkeztetés támogatását célzó pályázaton. Sikeres kandidálás esetén a június 16-tól augusztus 28-ig terjedő időszakra 121 gödöllői gyermek után kaphat dotációt az önkormányzat, aminek mértéke napi 440 forint/fő.