Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei Kupa (Magyar Kupa előselejtező), negyeddöntő: Nagykáta SE – Gödöllői SK 1-1 (0-0)
Hazai pályán fogadta a Pest megyei II. osztályú bajnokság Keleti-csoportjának éllovasa az első osztályban 12. helyen álló Gödöllőt. Emelte a találkozó tétéjét, hogy a párharc továbbjutója (az esetleges döntetlen a házigazdáknak kedvezett) felkerül a Magyar Kupa 2015/2016-os idényének országos, 128 csapatot számláló főtáblájára.
Az első félidő még mindkét oldalon a kihagyott lehetőségekről szólt, a második játékrész 12. percében azonban, egy kapu előtti tumultus után a hazaiak menteni igyekvő védőjéről Koziorowski Richárd lábára pattant a labda, majd a játékszer a nagykátai hálóban kötött ki. Városunk tizenegyének öröme azonban nem tartott sokáig, mert a vendéglátók a 69. percben, Majzik Bertalan révén egyenlítettek, és a lefújásig esélyt sem adtak az összességében igencsak vérszegény és ötlettelen játékkal előrukkolt, az utolsó percekre emberelőnybe került GSK-nak, amely ezzel nem jutott a Pest megyei Kupa elődöntőjébe. És az MK országos főtáblájára sem.