Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lopás bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt a Gödöllői Rendőrkapitányság Vizsgálati Osztálya eljárást folytat K. Tibor 33 éves budapesti lakos ellen.
Az ügyben jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint a gyanúsított tavaly október 25-én, a hajnali órákban az M3-as autópálya Galga-pihenőjében kivágta egy ott parkoló kamion ponyváját, kinyitotta a hátsó raktér ajtaját és onnan eltulajdonított 10 rekesz sört. A gödöllői rendőrök a végrehajtott nyomozási cselekmények eredményeként azonosították a lopás elkövetésével megalapozottan gyanúsítható K. Tibort. A férfi felkutatására tett intézkedések nem vezettek eredményre, ezért ellene a Gödöllői Rendőrkapitányság körözést adott ki. Ez alapján a Budapesti Rendőr-főkapitányság munkatársai április 9-én a fővárosban elfogták a férfit, előállították és gyanúsítottként hallgatták ki.