Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport 21. forduló: Szada SE – Gödöllői SK II. 1-4 (1-2)
Ősszel 5-2-re verte a mostani házigazdákat a második számú gödöllői csapat, amely ezúttal is esélyesebb volt a három bajnoki pont megszerzésére. Más kérdés, hogy nehezen törte fel a vendéglátók védekezését a GSK II.: viszonylag sok időt kellett arra várni, hogy ez Szabó László jóvoltából sikerüljön. A látogatók vezetése azonban csak néhány percig tartott, mert a szadaiak egyenlítettek, majd magukat okolhatták, hogy – öngólt vétve – ismét hátrányba kerültek. Az igazi áttörést a második játékrész jelentette, amikorra egyértelművé vált a gödöllői fölény, és a szünetben csereként pályára lépett Pakuts Barna duplájával kialakult a játék képe alapján reális végeredmény.
A Gödöllői SK II. csapata 48 ponttal, 83-32-es gólkülönbséggel a tabella 2. helyét foglalja el.