Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Pest Megyei Flór Ferenc Kórház tájékoztatása szerint – várhatóan április 2-ától – fizetőssé válik a gödöllői betegek ellátásában is fontos szerepet játszó egészségügyi intézmény épületegyüttese előtti parkoló. Az utóbbi években igencsak rossz állapotba került terület felújítása és átalakítása február közepén elkezdődött.
A várakozási díjak a következők lesznek: • a 30 percnél rövidebb várakozás ingyenes, • a 30 percen túli várakozás alkalmanként 500 forintba kerül, de a megváltott jegy este 22 óráig érvényes (22 órától reggel 6 óráig a parkolás ingyenes), • havi bérleti díj 6.000 forint.
A közleményben az áll, hogy a parkolási díjból befolyt összeget a parkoló burkolatának javítására, a balesetmentes közlekedés biztosítására, illetve a kamerarendszer és a folyamatos felügyelet eredményeként a járművekkel kapcsolatos bűncselekmények csökkentésére kívánják fordítani.