Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Északi-csoport, 19. forduló: Valkó KSK – Gödöllői EAC 0-5 (0-2)
Imponáló tavaszi mutatóval, két győzelemmel és 9-2-es gólkülönbséggel látogatott a bajnoki évad második felében még nyeretlen Valkó otthonába Nagy Béla együttese. Az egyetemisták ezúttal sem kímélték riválisukat, és Menyhárt Péter (2), Angyal Zoltán, Szántó Ádám és Rákos Balázs góljaival magabiztosan szerezték meg a három pontot. A Gödöllői EAC együttese 22 ponttal, 37-39-es gólkülönbséggel a 9. helyen áll a csoport tabelláján.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport 19. forduló: Vácrátót KSE – Gödöllői SK II. 2-1 (0-0)
Az egy héttel korábban a Mogyoród FC-vel szemben elbukott, nagy valószínűséggel a csoportbajnoki címről is döntött rangadót követően Vácrátóton keresett – de nem talált – vigasztalódást a második számú gödöllői alakulat. A gól nélküli első félidő után a hazaiak szereztek vezetést, amit Szabó László az 58. percben kiegyenlített. Ez azonban nem bizonyult elegendőnek a gödöllői pontszerzéshez, mivel a vendéglátók 82. percben elért találata hidegzuhanyként érte a formahanyatlás időszakát élő GSK II-t. A Gödöllői SK II. csapata 42 ponttal, 69-31-es gólkülönbséggel a tabella 2. helyét foglalja el.