Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői képviselőtestület tagjainak decemberi döntése értelmében február 1-jétől módosul a helyi adókról szóló rendelet. Ennek oka, hogy a lakás megnevezésű ingatlanoknál több esetben fordul elő, hogy egy-egy helyiségben könyvelés, webáruház, vagy egyéb, bevételszerző tevékenység folyik.
Eddig a magánszemély által tulajdonolt lakás esetében a 150 négyzetmétert meg nem haladó hasznos alapterület volt adómentes. A következő hónap első napjától nem kell építményadót fizetni a lakás hasznos alapterületének azon része után sem, ahol nem folytatnak bevételszerzést eredményező tevékenységet. Tudni kell azonban, hogy több lakástulajdon esetén az adómentesség csak egy lakás után vehető igénybe.
Gödöllőn az adómentes határt meghaladó területrész után fizetendő építményadó éves mértéke lakás esetén 200 forint/négyzetméter, nem lakás céljára szolgáló építményeknél pedig 1.000 forint/négyzetméter.